ای نرگس ه من – درد ه تورا کس ندانست
**
ای نرگس ه من – درده تورا کس ندانست
گفتی که می سوزی و هیچ کس ندانست
هیچ کس که عمق غم تو- را هیچ ندانست
از حال ه خرابت که -هیچ کس –ندانست
**
گفتی زحالت که هیچ کس ندانست
معنایه حرف هایه تورا هیچکس ندانست
معنایه دردهایه تو را هیچ کس ندانست
غم چشمایه تورا هیچ کس ندانست
**
گفتی به هرکس به حال ت بخندید
بر درد ه وجود نگاهت بخندید
بر درد و غم ه سینه یه زارت بخندید
بر گفته و ناگفته یه حالت بخندید
**
گفتی به هرکس که حالت ندانست
از حال تو هیچ کس که هیچ چیز ندانست
هیچ کس – که ازدل تو- هیچ ندانست
هیچ کس – که از غم نگاهت هیچ ندانست
**
از درد درون تو- هیچ کس ندانست
از سینه پر خون تو هیچ کس ندانست
سوختی توعمری و هیچ کس ندانست
این سوختن تو – که هیچ کس ندانست
**
**
سوختی بی آنکه تو فریاد نمایی
سوختی بی آنکه تو وا داد نمایی
سوختی به آنکه تو وا. سوز نمایی
آن شعله و سوزت نمایان - نمایی
**
**
هزار و یک ترانه
دفتر دهم ( کلاسپید ها)
نام ترانه: ای نرگس من – درد تورا کس ندانست
حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
توضیحات: سرایش95/9/15- تقدیمی – تقدیم به خواهرم نرگس
درود
بسیارزیباست
مبارک صاحب عزیزش باشه